محل تبلیغات شما
تمداران، تحزب و کار تشکیلاتی را به عنوان یکی از مؤلفه های موفقیت در یکی از حوزه های عملی علوم انسانی یعنی ت می دانند.
جزوه ای به دستم رسیده بود از شهید والامقام، دکتر بهشتی در توضیح مواضع حزب جمهوری اسلامی که به بحث های نظریه ای مربوط به جهان بینی و شناخت در این حزب اشاره داشت. حزبی که مروج نظریه ی با نام جمهوری اسلامی» برای عرصه عملی حکومت بوده است.
ت را بسیار به عرصه تربیت شبیه می دانم. با خودم می گویم ای کاش ما برای عرصه عملی تربیت هم نظریه ای می ساختیم که به عمل بینجامد ولواینکه با کاستی و نقص هایی همراه باشد. بالاخره راه تحول، از همین نظریه پردازی های عملی است. و نمی دانم چرا در عرصه تربیتی، حزب و تشکیلاتی نداریم که پیرامون یک نظریه به توافق و تفاهم رسیده باشیم و با عمل کردن و تمرکز بر کمبودها و نقصهایش، به اصلاح و توسعه نظریه مان و به دنبال آن اصلاح و بهبود عمل اقدام کنیم.

یاد حرف یکی از دانشجویانم در کلاس می افتم وقتی که داشتم جامعه شناسی آموزش و پرورش تدریس می کردم. می گفت استاد چرا این همه نظریه هایی که مطرح است غربی است و از اسم ایرانی ها و اسلامی ها در آن سخنی به میان نیامده است؟ گفتم: چون آن ها علوم انسانی و در حالتی خاص تر علوم تربیتی را جدی گرفته اند و افرادی به سراغ این رشته ها می روند که از هوش و ذکاوت و علاقه و دغدغه های عملی برخوردارند، درست برعکس آنچه در جامعه ما می گذرد.

جالی خالی تحزب در تربیت

در جستجوی هویت زنانه

کار کردن از منظر دنیای درون

نظریه ,عملی ,های ,عرصه ,ها ,ای ,یکی از ,های عملی ,اصلاح و ,نظریه ای ,که به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بازارتو الماس های درخشان adagiocods redfcatohorn Yesenia's memory شرکت مهندسی علم و فن آراد franamemwe گامی در آموزش انجمن علمی دانشجویی مدیریت شهری دانشگاه علامه طباطبائی وبلاگ کلامو